Verhalen uit de oude doos #1: De ING doet het "op zijn leeuwtjes"



In de hoedanigheid van Apfab hebben wij twee keer eerder een blog onderhouden (Nieuwe Garde / Volkskrant). In het item "verhalen uit de oude doos" plukken we af en toe weer eens een postje uit dit archief. 

Toen in 2009 de ING mij de optie bood mijn eigen pasje te ontwerpen sloeg mijn fantasie op hol. Ik was vooral nieuwsgierig naar de voorwaarden, wat vinden ze door de beugel kunnen? Hoe gaan ze om met auteursrechten? En vooral: hebben ze een gevoel voor humor, ook wanneer er met ze gefuckt wordt..

Hier de oorspronkele 'fotosjop'.


 
En kijk eens wat er twee week later bij mij op de deurmat viel;)*



Je kunt je natuurlijk afvragen of er überhaupt een menselijk oog aan de selectie te pas komt. Hoe het ook moge wezen. Ik ben zo blij als het bovenste leeuwtje!

*Reconstructie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten