Factuurtje

Als creatief ondernemer maak je wat mee...


Vorig jaar heb ik hem aangezien voor een spooknota en linea recta door de papierversnipperaar gejaagd. Stichting Reprorecht blijkt geen grap en heeft zijn administratie serieus op orde.

Ik bezin me op een korte, snedige reactie. Gelukkig geeft Reprorecht me in haar toelichting een voorzetje met: Beschikt uw onderneming niet over een kopieerapparaat of andere kopieerfasciliteiten? Meld dit dan bij Stichting Reprorecht zodat wij uw factuur kunnen crediteren.

Mijn eerste ingeving was:
We hebben geen kopieerapparaat! Maar wel een ZapMachine –MWOEHAHAHAHA!!!

Handiger lijkt me:
Helaas beschikt de Maatschap ApFab niet over een kopieerapparaat. 
We komen echter steeds vaker fotokopieën van ons werk tegen. Van erbarmelijk slechte kwaliteit overigens: met on-ogelijk raster, met verschoven kleuren en vaak ook nog op 80 grams papier. 
Bijgesloten een factuur voor de eerlijke vergoeding die we hiervoor verwachten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten