Factuurtje (slot)

Het moet me van het hart dat ik Stichting Reprorecht een keurige organisatie vind.

Stichting Reprorecht reageerde zeer correct op mijn grap van een tijdje geleden. De afgelopen weken vielen er welgeteld drie enveloppen van haar op mijn deurmat. De eerste was een herinnering factuur – dat viel een beetje tegen. Envelop numero twee was een brief met uitgebreide uitleg van de procedure om in aanmerking te komen voor verdeling van de reprorechtvergoeding. Helaas is ApFab geen uitgeverij van wetenschappelijke boeken of tijdschriften, educatieve geschriften of kranten. Geen reprorechtvergoeding voor ApFab aldus.

Reprorecht liet me vervolgens in spanning door een paar dagen te wachten met het versturen van de laatste envelop waarin het einde van deze spannende affaire zat: de verlossende creditnota van € -34,24. Je snapt zeker wel dat de penningmeester van ApFab nu enorm opgelucht is.

Daarom speciaal voor Reprorecht als dank voor de service die ik altijd van ze gewend ben een leuk filmpje:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten