Kunsthistorische Zap #1

Reeds zes jaren geleden, het was nog ten tijde dat ApFab handmatig Zaps creëerde, heeft Albert als zij-experiment een serie Kunsthistorische Zaps gemaakt. Normaal gesproken maakte ieder van ons één collage van elke reeks zoekwoorden, maar waarschijnlijk had ik het te druk met rondruften, het aapje slaan of andere belangrijke werkzaamheden...kortom: mijn bijdrage aan de serie is er nooit van gekomen.

Gelukkig heb ik een geheugen als een olifant en kwam deze serie tot op heden nog iedere keer voorbij als ik weer eens mijn kilometerslange to-do list in mezelf zat te af te draaien. En warempel, dinsdag 19 maart 2013 kan ik de eerste 3 van de 12 het daglicht doen zien.

Ik doe als experiment dezelfde bewerkingen die de ZapMachine maakt, maar dan min of meer gecontroleerd.

Hockney, da Vinci, Bonnard, Boccioni, Bacon, Armando, Cezanne
Manet, Warhol, Mondriaan, Vermeer, Fischl
Pollock, Schiele, Manet, Picasso, van Dongen
 

  

1 opmerking:

  1. Wat goed! Minstens zo sterk als de mijne, ook echt anders.
    Volgens mij moeten we deze een keer exposeren..

    BeantwoordenVerwijderen